tisdag, mycket att göra men seg dag.

Dagen har varit lång och långsam! Började 9.35 typ 10.15 var teatern klar som vi kollade på! Åt lite lunch och 11 va jag redan hemma, mycket skönt! Åkte med mamma och beställde mat till studenten sen åkte vi och stor handlade och köpte blandannat läsk till studenten, så ja nu har vi all dricka hemma! Bubbel som fördrink, vin, öl eller läsk till maten och kaffe till efterätten. Det känns skönt, mamma ska baka kladdkakor hela dagen imorgon och sen frysa in dom! Hon är underbar min lilla mamma!
 
Så, ja dagen har varit bra, har hjälpt mamma med massor och hon var glad så det känns bra! Vi satt oss även ute i solen idag i ungefär två timmar och jävlar vilken färg vi fick!

Till middag blev det sallad idag igen, fast tonfisksallad idag! Mums.

Usch, imorgon har jag praktik känns som det va evigheter sen jag va där! Har ingen lust, tror inte ens att dom är medvetna om att jag kommer plus att jag har glömt bort allt. Jag vill inte!

 Nu börjar jag dessutom bli alldeles för trött, tror nog att jag ska krypa ner i sängen och sova snart!

Undra vad jag ska göra i helgen. Pojken lär ju vara helt upptagen, med plugg och att fixa min bil inför besiktningen. Jaja, jag ska väl kunna hitta på något, någon tid måste han få över, jag hoppas på sol så att jag kan få lite färg!

Kommentarer
Postat av: Elle

skulle inte ni till möja sa du förut? :S

2009-05-26 @ 23:45:40
URL: http://elle91.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo, men de blir nog inte så, erik har massor att fixa och jag är inte så sugen på att åka ut utan honom..

2009-05-27 @ 20:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0