tisdag

Jobbet gick bra igår, va dock helt slut efteråt! Lite tråkigt var det eller rätt mycket! Började vid två första människorna kom runt sex, det sög. Tiden gick extremt långsamt men jag började läsa en bok faktiskt, den heter När ingen annan ser av Duncan Fairhurst. Det är en sann berättelse, väldigt hemsk men bra!

Idag har varit en seg dag, började med samhällskunskap, vi skulle "rösta" skolan hade ordnat en röstning för att se hur unga i våran skola skulle rösta i EU-palamentsvalet. Det var den lektionen sen hade jag betygsamtal om konditori jag är mycket nöjd, mer behöver jag inte säga :)  Drog med mig Alina till centrum och köpte en ny väska. Efter det bar det av hem, somnade i soffan i flera timmar. Efter det kom mamma hem och vi åkte och köpte hårfärg tror den hette chokladbrun, karamell. Får se hur det blir imorgon, hoppas jag inte blir missnöjd.

Imorgon är jag ledig, super skönt! Dagen ska gå åt till att sova ut riktigt ordentligt, färga håret, fixa naglarna och bestäma mig för en frisyr inför balen som är imorgon med start klockan fem! Jag tar nog min älskade mor till hjälp.
Imorgon kväll kommer även min underbara pojkvän hit han sover över, han har lovat att vakna när jag kommer hem sådär lagom rund om fötterna och hjälpa mig av med min klänning som jag inte får av mig ensam.

Förresten, jag räknade nyss hur många timmar jag hade jobbat den här månaden! Gissa? 52 timmar och månaden är inte ens slut än, men nu är det slut jobbat för min del fram tills den 15 Juni.

Om 17 dagar tar jag studenten, då är jag en fri människa, vad händer sen?

Nej, nu till boken har redan läst halva om jag känner mig själv rätt är det utläst tills på måndag!

God natt!



Det är runt mig det händer, jag lyckas alltid med det omöjliga.
Är man trött så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0