tack för mig spisa!

Igår blev jag klar, helt klart med min praktik! Tack för min tid spisa, dom var nöjda med mig och tyckte de skulle bli tråkigt att jag har klarat av även detta prov och ger mig på nya utmaningar. Undra om dom menade det, men det tror jag! Nu är jag taggad för nästa utmaning. Får väl la se vad det blir! Nja, eller försig nästa utmaning blir nog slutet av 12 års tid i skolan. Fy fan vad jag är bra. Vilken känsla det är, allt går upp och ner, igår var jag hur glad som helst att de va en vecka kvar, nu skulle jag kunna börja gråta för att de bara är sex dagar kvar av den roligaste tiden i mitt liv. Nu är det ut till allvaret. Ta vara på tiden, den kommer inte i repris!

Jag vill tack en person speciellt mycket, tack Hanna för att du har följt med sen dag två på riksäpplet allt känns så självklart med dig. Tack för tre underbara år tack för att du aldrig gav upp med alla mina humör svägningar och tack för att du alltid trodde på mig. Men det här är bara början, nu lämnar vi äpplet och ger oss bort mott något större!




Vi gjorde det tillsammans och de känns som att det var igår det började!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack själv vännen.. Med en person som du så kan man inte ge upp, du är en sån underbar person. Och varför har inte du lämnat mig med mina humörsvängningar? Vi är så lika men ändå så olika, det gör så att vi passar.. Tack Jenny för att du har stått vid mig vid dom hårda vindarna och hjälpt mig ifrån dom ovädrena.. Men nu blickar vi framåt mot ett nytt liv, =) Men vi kommer ju alltid ha kontakt med varandra =)

<3 <3 <3

2009-05-31 @ 10:13:08
Postat av: Hanna

Tack själv vännen.. Med en person som du så kan man inte ge upp, du är en sån underbar person. Och varför har inte du lämnat mig med mina humörsvängningar? Vi är så lika men ändå så olika, det gör så att vi passar.. Tack Jenny för att du har stått vid mig vid dom hårda vindarna och hjälpt mig ifrån dom ovädrena.. Men nu blickar vi framåt mot ett nytt liv, =) Men vi kommer ju alltid ha kontakt med varandra =)

<3 <3 <3

2009-05-31 @ 10:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0