Söndag, redan!

I Fredags deckade jag i sängen vid tio, helt slut! Igår jobbades det och även idag!
Känns inte som att jag har gjort mycket i helgen och de känns inte som att jag har umgåts på riktigt med min pojkvän på evigheter så det känns lite sisådär!

Imorse 9.13 fick jag sällskap av Alina på tåget in till jobbet, trevligt samtal sådär på morgon kvisten! Alltid lika uppigande!

Den här veckan känns ganska okej faktiskt!
Måndag är det skola plus jobb
Tisdag är det skola och träffa Puck
Onsdag är det bara praktik som gäller
Torsdag struntar jag i praktiken och är hemma och sover och laddar sen är det party
Fredag struntar jag nog också i praktiken och är hemma i sängen och är bakis!

Dax för två avsnitt av one tree hill sen är det sängen som gäller jag är verkligen snor trött men de finns dom som har det värre, men plugg och allt!


Alla klagar över sitt dåliga minne men ingen över sitt dåliga omdöme

Kommentarer
Postat av: Alina

haha!! Gud vad jag pratade, och pratade, och pratade på morgonen!! =) men jag var tvungen prata ut))

2009-05-10 @ 21:10:01
URL: http://alinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0