söndag, jag behöver helg.

Fredagen var lugn, åkte hem till pojken och åt bakis mat, det blev pizza! Somnade tidigt, väldigt skönt!

Lördagen gick åt till att jobba på maxim, tog hand om barn och mycket annat. Tiden gick fort för att ha jobbat till 11-21 (fick slute en timme tidigare än tänk!) Åkte direkt hem till pojken gick upp och la mig i sängen och somnade på tre sekunder.

Även söndagen fick gå åt till att jobba, 11.45-21.30 inte det roligaste men kontot gillar det sen! Fick åka bil hem, världens bästa chef, hon är svår att slå. Bjöd på mat på vägen hem gjorde hon också! Tack!
Så nu sitter jag här, ny duschad och helt slut!
Tanken va att imorgon ha en slapp dag för jag är ledig från skolan men den tanken gick snabbt upp i rök, ska jobba imorgon igen, 14-22. Har en plan på att jag ska hinna sola och shoppa lite först, får se vad det hela leder till.  

Nej, nu behöver jag verkligen sova!
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0