Onsdag

Trafikdagen typ sög, inge vidare kul alls faktiskt! Dom två historierna va rörande, inte mer än så! Vad är din historia?

När dagen väl va slut så tog jag en lång lunch på sisådär tre timmar med Anna, Angelica och Mickis mycket trevligt :)
När jag kom hem vid fyra så kollade jag klart på cd 3 ska snart äta middag sen ut och promenera sen blir det nog sova tidigt.

Jag börjar få panik, om vad jag ska ha på mig på studentskivan, den är ju om en vecka så det börjar bli ont om tid.
 
Ett stort lycka till till Alina och Nico och tvåorna som åker till Åland ikväll och ska tävla imorgon, vi håller tummarna!
Känn ingen press, men kom hem med guldet så blir vi glada!


Kärlek handlar om att ständigt förlåta och att bli förlåten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0