ondag 27/5

Jag är helt slut, sjukt trött! Praktiken gick bra, förrutom att dom glömde bort att jag ens skulle vara där den här veckan.
Men det gick bra, förrutom att jag jobbar med en ny kock idag, imorgon och även fredag! Imorgon ska jag jobba med en 50-åring, kan bli intressant, jag kan nog lära mig en hel del och på fredag ska jag jobba med en tjej, det blir nog rolig!

Förresten, grattis till mamma och hennes gubbe som firar bröllopsdag idag! :)
Tyckte den här bilden passade bra som bröllopsbild, eftersom den är tagen på bröllopet!


 




Jaha,då är det helt plötsligt 9 dagar kvar till studenten, tiden går fort, läskigt fort!


Kommentarer
Postat av: Alina

vad fin du är))) man känner knappt igen dig=))

2009-05-27 @ 23:45:16
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kommer ihåg det där så väl. Du var såå fin Jenny i dina lockar :) Det var ett fint bröllop :)

2009-05-28 @ 09:13:00
URL: http://annawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0