måndag

Dagen har varit bra, vaknade dock helt kallsvettig av att jag hade drömt att jag försov mig på studenten, inte för att vara sån men det skulle vara så typiskt mig!

Gick till skolan, hade ingen lektion utan skulle bara göra en utvärdering som tog 3 minuter och lämna in boken, nu är det inte mycket kvar! Efter skolan åkte jag till stan med tjejerna, mycket trevligt att vandra runt i värmen med dom! Det blev ingen shopping för min del inte. Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt!

Det har varit en mycket skön måndag, brukar ju jobba måndagar men inte nu, det är så skönt!

Till middag blev det ost och skink sallad mums, det bästa som finns är en sallad en sån här varm dag. Mums!

Förresten idag har jag sett filmen Bröllops duellen, den var faktiskt lite små rolig, helt okej!

Dax att krypa ner i sängen nu, natti natti!

10 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN!


Man märker tillslut vem som är vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0