måndag, fyra dagar till helg.

La mig precis i sängen, kom hem från jobbet för en halv timme sen! Känns som jag har glömt att göra miljarders saker!
Skolan va som vanligt och även jobbet, jag ska jobba i helgen både Lördag och Söndag! Men de ska väl gå bra de :)
På Onsdag har jag trafikkunskapsdag i skolan, ser inte fram emot de, tråkigt! På Torsdag kör jag kvälls passet på praktiken och på Fredagen kör jag lunch. Sen lär jag ju vara rätt trött så de blir hem och sova tidigt sen upp vid halv nio på Lördag och Söndag och jobba! Jaja, jag får ju pengar :)

Jag har jätte ont i magen, börjar tro att jag är laktosintolerant, isåfall går mitt liv under, så fort jag dricker mjölk får jag ont i magen. Har haft så en period nu och de blir bara värre. Men de där med docktorn är inget för mig!

Fick nyss en ett sms: " Jag tycker om dig bästis!"
Det gjorde min dag specielt min kväll eller ska man säga min sömn?
Nej, nu är det dax för att stänga av den här aparaten och släcka lampan och sova.

Le tills du inte vet bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0