13.03

Då va det torsdag nu! Snart helg med andra ord, vilket betyder ledigt för dom allra flesta,
dock inte för mig men jag klarar mig!

Vaknade imorse med världens huvudvärk, börjar även bli förkyld så jag ringde och sjukanmälde mig hade tänkt att köra halv dag, så jag hann göra mig iordning för kvällen men så blev det inte. Gick upp strax innan tolv det va skönt men huvudvärken vill inte släppa.

Nu har jag precis målat naglarna det blev en ny lila färg som jag fick från bianco när jag köpte skorna, ja som sagt det blev den och några nagel dekorationer från kicks typ små vita söta blommor! Fast jag börjar ångra mig för det passar inte riktigt till dom kläderna jag ska ha på mig men skit samma, hur många kommer kolla på mina naglar ikväll!? Jag tycker bara att de är skönt att äntligen kunna ha nagellack på fingrarna i fler än två dagar! Har inte någon praktik nästa vecka så då ska jag måla om naglarna varje dag! :)

Jaha, idag har ännu en månad gått, 2 år 7 månader. Undra om han kommer ihåg det utan att ha läst bloggen, kan bli kul att se. Kanske får en stor buket med blommor, det skulle ju vara roligt ;)

Nej, nu ska jag måla klart naglarna, gå ut med hunden och sen ta en alvedon och sova lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0