trött som få!

Nu har jag kollat på melodifestivalen, jag är glad över att Caroline af ugglas gick vidare, hon är grym men mycket speciel!
Till melodifestivalen fixade jag fruktsallad, äpplen, mandariner, banan, blåbär, hallon och annans med vaniljsås! Mums! Det var mycket uppskattat!

Nu ska jag ska lägga mig i soffan brevid pojken och mysa framför filmen Employee of the month som pojken har börjat kolla på. Ska nog lägga mig rätt tidigt idag ska upp tidigt imorgon och åka och kolla i affärer, shit vad är det med mig jag tror verkligen att jag har hur mycket pengar som helst att spändera men men, man måste ju leva och ha lite kul! :)

Till dig vågar jag säga förevigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0