torsdag

Idag hände något stort, jag åt curry! Förstår ni?! JAG åt CURRY!! Usch jag ryser nu när jag bara tänker på det, fy! Skulle äta en lammfärsbiff till lunch, utan att veta om de så stoppade jag in den i munnen och fick överraskningen av curry smak, fy tusan! Jag som verkligen inte gillar det alls! Så om jag skriver att jag ligger och spyr inatt så vet ni vad det beror på!

Dagen har gått bra fick mest stå och hacka lök och grönsaker skojar inte när jag säger att jag har ont i armen eller rättare sagt armarna!

Nej, nu ska jag hitta på något roligt att göra, eller jag ska sätta mig och vara socila med resten av familjen!

Varje skugga talar om att någonstans finns det ett ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0