tisdag

Idag har jag varit sjukt sjukt trött! Men samhällskunskapsprovet gick nog bra, tror jag! Det kändes bra!

Dagen har i övrigt varit bra, har faktiskt införskaffat mig min studentklänning efter att ha varit osäker så det känns bra! Den blev helt klart godkänd av mamms :)

Hanna, lyd mitt råd och köp klänningen! Du förtjänar den och du kommer verkligen att kunna använda den flera gånger, verkligen!!

Nu ska jag absolut inte göra något alls, typ ligga i soffan och mysa med mamma, haha de är jag värd! Har varit duktig och ätit sallad två dagar i rad till middag, mums!

Imorgon bär det iväg till praktiken men blandade känslor, saknar fortfarande skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0