onsdag

Dagen har varit bra, första praktik dagen är avslutat! Fick sluta 45 minuter tidigare eftersom allt var klart även till middagen! Så nu återstår ungefär 35 dagar kvar av praktiken, jag har då inte räknat in dom röda dagarna, som första Maj och typ någon till. Så ja, 35 dagar och 245 timmar. Jag kommer nog trivas ganska bra där, känns som typ ett sånt ställe som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att jobba på! Får väl ta det som de kommer och göra de bästa av det :)

Nu är jag helt slut, kanske ska ta och göra något vettigt men jag har så ont i benen efter mina köksskor så jag struntar nog i det tar en långpromenad imorgon istället det är så tråkigt att promenera när det är mörkt ute och speciellt när man gör det ensam tänkte dra med mig mamma men hon är sjuk så hon orkar inte!



Tänk på folk runt omkring dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0