Onsdag, snart fredag och helg!

Imorse var jag dödstrött verkligen super trött! Men jag gick upp och släppade mig till praktiken vilket kändes bra. Tiden går så fort när man är där och man har alltid något att göra så det är okej helt enkelt!
Jag: "Vad ska jag göra med paprikan?"
K: "Du ska bara kolla på den!"
Jag: "Aha, ska jag?"
K: "Nej!!"


Haha, ja pinsamt ibland är jag som jag är men det är väl min charm! ;)

Jag har så många saker som jag måste ta tag i först och främst är det att skaffa ett jobb!
När jag åkte tåg hem idag fick jag mycket trevligt sällskap utav Hanna, väldans trevligt :) Som vanligt så hade vi vilda samtal om allt och inget!

Nu ska jag göra något vettigt och snart även sova tror jag ska bara kolla på arga snickaren först och sen ska jag krypa ner! Jag längtar! :)

Nej, nu till det vettiga! :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jo charmigt :)

2009-03-11 @ 19:51:55
URL: http://detharvajukul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0