måndag, allt är som vanligt, typ!

Nu börjar jag bli trött brukar inte hålla igång så här eller ja, de va ju ett tag sen sist, innan lovet faktiskt!
Imorse var jag hos doktorn, ensam! duktig av mig att jag vågade, satt dock och skakade men jag hade int urinvägblablabla men fick iallafall medicin som jag ska äta i typ en vecka, vi får väl se hur det hela sluta! Kom hem för typ 20 minuter sen från jobbet och la mig precis i sängen med typ världens mensvärk. Men är man tjej så är man det är bara att gilla läget!

Imorgon är ytterligare en vanlig dag i skolan! MEN JAG KOMMER HA VÄRLDENS STÖRSTA SEPARATIONSÅNGEST eller vad tusan det nu heter. Ska nog även försöka ta mig in till stan och hitta reda på vart praktikplatsen ligger så jag inte virrar runt som ett fån på onsdag morgon. JAG KOMMER DÖ, VERKLIGEN! Jag är redan nervös för något som händer om några dagar, usch fy blä!!! Vad ska jag göra utan alla mina sötnosar och shit snart tar vi studenten. Fan! Det värsta är att jag har rätt mycket planerat, på en och samma dag den 5 tar jag studenten den 6 tar Puxs studenten vilket jag inte kan missa men den 6 Juni 04.00 så åker Alina borta i fem veckor till Korsika vilket innebär att jag bara måste vinka hejdå på Arlanda så kanske får jag åka från festen till Arlanda från Arlanda direkt till Puxs student. Men vad fan det får bli ett senare
problem!

Jag ber, ge mig påsklov! Jag behöver sova och tänka och planera. Under själva påsken ska jag till Sälen på en mina
semester, igen! Så det blir mellan Torsdag-Måndag! Mycket skönt att åka ofta upp till huset där uppe! Me like!
Jag har även kommit in i mina planer och tankar på att jag vill pierca tungan så ja kanske på påsklovet! Vi får väl se vart de hela med den planen slutar!

Idag kom förresten min student tröja, en riktig mys tröja! Nej, nu måste jag sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0