lördag

Första veckan av praktiken är slut och det är även jag! Helt slut!! Igår skulle jag och bästis gått på bio men SFs system va trasigt, jag menar hur stora är oddsen egentligen? Så typiskt!!! Men det va trevligt att ses och vi gör ett nytt bio försök i veckan! Nästa helg ska vi ut, mycket trevligt ska det bli! :) Så kvällen tillbringades med naturgodis och äppelcider framför lets dans!

Idag har jag spenerad dagen in och ut mellan olika affärer men tillslut hittade jag ett par mörka jeans och två söta  toppar samt ett par skor till våren! Ja, nu känner jag av krisen, vågar verkligen inte kolla efter hur mycket pengar jag har kvar! Men ibland behöver man unna sig lite säger min mamma!! Men 1000kr på en dag?! =/

Nu ska jag kolla på repriset från diagnos okänd! Sen ska jag gå ner och laga tacos till pojken och lillebror mamma och resten är inte hemma på hela helgen! Sen ska jag slöa framför TVn hela kvällen, jag älskar såna här slö helger!!


Vänlighet är ett språk som till och med den stumme kan tala och den döve kan höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0