lördag, helg, ledig, äntligen!

Dagen började bra, fick frukost på sängen av min prins :) han är så söt!

Sen åkte vi till Jula och fixade lite grejer till bror och sen åkte vi och träffade Anna, det va inte igår och det va otroligt trevlig att äntligen få se henne igen! Det gör vi om, kanske nästa fredag då? :) Efter många många timmar små prat så åkte vi hem och jag skulle plugga. Jo, tjena att det blev så men faktiskt så har jag skickat iväg ett jobbsök grejimoj och skrivit klart ett CV/personligt brev som jag ska lämna in på måndag! Jag ligger i, det går framåt.

Nej, nu ska jag nog krypa ner i sängen och kolla på en film måste upp i tid imorgon så jag hinner plugga, börjar få lite små ångest!


Vilda rosor och kära vänner kommer alltid tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Anna

tack för att ni var här.<3 FREEEEEDAG!

2009-03-29 @ 13:43:10
URL: http://annawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0