I can be your guide to paradise!

Idag är en bra dag! Efter helgen var jag sjukt sliten och igår jobbade jag sent vilket jag även gjorde idag, dock inte lika sent! Men som sagt idag är en bra dag fast jag är sjukt trött! Blev en ganska lång promenad med Diana idag efter skolan, innan jobbet! Trevlans att gå runt i solen, den riktigt värmde och sen blev de snöstorm! När ska våren komma? Jag behöver bruna ben, klänningar och bikini!

Dagens låt är lätt Stay the night med Alcazar, den har gått om och om på ipoden idag, jag blir glad av den så, ja varför inte? :)


Nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen så jag orkar upp till praktiken imorgon!

I can feel your force right across the floor.
Every look I take makes me want you more.
Now we're all alone and the time is right.
So don't even try telling me goodbye.

So why do you need to go when we've just begun?
We got time.
Come inside, come inside!

Stay the night.
Won't you stay the night?
I can be your lover.
Hold on tight.

Stay the night.
If you stay the night
I can be your guide to paradise.

Everybody's looking for the pot of gold.
Trouble is to find it and we still don't know.
I was never one to let the chances slip
with a boy like you at my fingertips
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0