måndag 1 juni 17.51

Måndagen är över, typ nästan iaf!
Dagen har varit seg, var i skolan även fast vi inte hade några lektioner städade mitt skåp och tog reda på betyg!
Jag fick VG i samhällskunskap hade ju hoppats på ett högre betyg där så jag är inte så glad! Jag har hela tiden legat på VG-MVG och så får jag ett VG som ett slag rakt i ansiktet det värsta är att jag har fått samma betyg som folk som har gått G-VG även folk som har varit tvungen att göra om prov fick VG, det känns inte kul, inte kul alls! Den ansvariga ska få förklara sig imorgon...
Praktiken: MVG
Storhushåll B: MVG
Alacatre B : MVG
Gastronomi: MVG
Yes, där satt den vilket betyder att jag har MVG i varje köksämne sen ettan, den sitter bra där! :) För Hanna och mig var lyckan gjord! Grattis Hanna som fick G i engelska B! Du förtjänar det!!

Idag fixade jag nytt pass och skulle till min stora mardröm mäta mig, haha 1.63 mamma bara skrattade och skrattade! Efter de åkte mamma och jag å handlade och gissa vem jag träffade, jo henne som jag alltid träffar på coop! Nämligen Puck, den tjejen är otrolig :) På lördag tar hon studenten och jag ska med henne på hennes slutskiva! Haha, dagen efter min egen studen men vad gör man inte för sina vänner jag kommer vara fräsch och inte bakis jag kommer ge gärnet vi kommer ha kul! Grymt kul!!

Imorgon åker A till barca, du kommer ha det roligt! Njut och ta till vara på tiden min vän!
Imorgon ska jag även träffa Elle! :) det var länge sen men först ska jag till skolan och kolla på en film med förra klassen från tvåan, de känns verkligen att det är fyra dagar kvar och att betygen är satta! Det känns underbart!

4 dagar till studenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0