söndag

Länge sen, har hänt mycket! :)
Tisdagen var älsklingens dag, en stor dag! Hoppas du tycket den vart lyckad!
I Onsdags åkte vi ut till landet älsklingen och jag tillsammans med Elle, trevligt sällsakap och många skratt blev de bästis, länge sen! Vi kom ut vid sju, kollade på älsklingsfilmen mama mia och grät sen framför greys! Som sagt det blev en lugn kväll!
Torsdagen var det faktiskt helt okej väder, så vi tog en trip till affären och kollade in alla förändringar älsklingen fick även 5 liter glass av förra chefen som sen avnjöts med jordgubbar! Kvällen tillbringades med pojkvän och bästis framför en film och popisar! :)
Fredagen var seg men jag umgicks med goda vänner och lite lagom med vin!
Hela Lördagen var bara en slapp dag, åkte till affären och resten av dagen fram till klockan sex gick åt till att sova i Idas soffa, middagen blev grillat hos Ida med familj, mums säger jag bara! Efter det drog vi oss mot Långvik där Emma bjöd på en trevlig tillställning!
Tack alla trevliga för en toppen helg, nu laddar vi upp inför midsommar och Elles party i Långvik ;)

Nu har jag mycket att göra, måste ta bort mina fina naglar inför jobbet imorgon, börjar klockan 10 så lite sovmorgon har jag! Sen ska jag duscha och kolla på Rally brudarna eller vad den heter, med familjen!

Kommentarer
Postat av: Elle

Tagga Tagga Tagga! :D:D:D

den här midsommaren bara måste bli bra! på tiden.. :D <3

2009-06-15 @ 12:08:33
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0