Tisdag

Gårdagen var underbar! Dagen tillbringades med min mycket nära vän P ute på djurgården med en piknik! Jag brände  mig men det var länge sen jag hade så trevligt och sen åt vi mjukglas! Efter det åkte jag hem till älsklingen, han lagade mat till mig min prins! Det blev pasta med bacon sås, mums! Haha, mitt recept, vad är bättre än de? Klart det blir gott :)
Sen blev det mys framför TVn hela kvällen! Imorse vaknade jag upp helt ensam i en enorm säng, prinsen jobbade åkte hem ganska tidigt, var hemma vid ett dagen har spenderats i solen nu börjar jag bli riktigt brun, jag beöver inte många timmar i solen för att det ska synas!

Nu ska jag hjälpa till med middagen som blir sallad och sen ska jag hjälpa mamma att städa inför visningen imorgon!

Different style, different move,
Damn I like the way you move
Girl you got me thinking about,
All the things I'd do to you
Let's get it poppin' shorty
We can switch positions
From the couch to the counters in my kitchen

Baby It's a new age,
You like my new craze
Let's get together
Maybe we can start a new phase
The smokes got the club all hazy,
Spotlights don't do you justice baby
Why don't you come over here, you got me saying


Milow -ayo technology
Underbar låt, den har spelats hela dagen!

På väg hem idag satt jag och funderade, allt känns så konstigt! Jag brukar bo och jobba med min sötnos hela somrarna, men nu då? Han jobbar i veckorna, då är jag ledig några dagar, han är ledig på helgerna, vad gör jag då? Jo, jobbar! Visst kommer vi ses iallafall men det kommer ju inte bli att man umgås hela dagarna som man brukar göra, det blir bara eftermiddagarna på helgerna! Men det löser sig nog, vill man så kan man! Vi klarar det. Fast jag har haft en klump i magen hela dagen, jag skulle kunna gråta när som helst. Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är så fina! =)

2009-06-23 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0