tillsammans länge nu.

Det blev ingen film med familjen för min del, det tog alldeles för lång tid att få bort mina naglar, nu känner jag mig lite naken! Men undertiden jag fixade med naglarna så kollade jag på den nya serien Privileged som har samma skapare som Gossip Girl och Gilmore Girls, Gossip girl gillar jag inte Gilmore girls tycker jag om! Så jag ger den här nya en chans tänkte jag! ;)

Idag är det den 14de vilket betyder 2 år och 8 månader :)

Nu ska jag stänga av datorn och ta bort överkastet från min ren bäddade säng, mamma är bäst!
Som sagt jag ska sova nu så jag är pigg och glad imorgon är inte så farligt nervös men det kommer väl!
Önska mig lycka till!

Jag måste bara säga att jag är så stolt över några speciella människor, Alina du är sten cool som vågade åka bort i fem veckor, kom snart hem du är saknad! Hanna jobba inte ihjäl dig,men du växer som människa! Sista men inte minst David du kommer klara dig strålande killen! Du har alla kunskaper, tålamodet och du vågade lämna stockholm under sommaren för att ge dig in på din livs största resa! Lycka till och hör snart av dig!

Pojkvän, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till..! <3

2009-06-14 @ 23:20:22
Postat av: Alina

ooo))) tack))



Lycka till! Det kommer gå super bra!



Saknar dig också!

2009-06-15 @ 10:42:02
URL: http://alinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0