Söndag, nu igen! Ingen skola mer.

Kvällen igår var trevlig, jag tror att min vän var nöjd, än en gång, grattis du klarade de! Nu väntar framtiden på oss!
Massor med folk var där, bland annat David, massor från klassen i tvåan, massa från högstatie och lågstadie klassen så, jag jag träffade folk som jag gick med när jag va 10 och folk från  nian och även lilla David! :)

Jag saknar min lilla älsklings Alina, sjukt mycket kommer vara konstigt att inte se henne på 5 veckor, men hennes flyg resa gick iallafall bra, jag vet att hon är framme, hon lever, ja iallafall igår!!
Imorgon ska jag träffa min Hannis och på tisdag tar älsklingen studenten och på onsdag åker vi till landet! Nu har jag en vecka semester och sen börjar jobbet! ;)

Lev för idag ta imorgon som det kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0