onsdag!

Nu ska jag klä på mig och slänga på mig lite smink, sitter i bikini och helt osminkad. Jag ska till jobbet idag jobbar 16-22 suck, jag är nervös! Som om det var min första dag, största oron är om jag måste stänga ensam, då dör jag! Jag har ont i magen, jag kan inte läsa av kassan själv, jag kan inte, jag måste spy nu!

Dax att klä på mig ska gå hemifrån om en timme, jag hinner ju sola lite till, nej! Bäst att sätta fart!

Förresten, imorgon får jag lön! Weei! :)

Allt är annorlunda! A, kom hem nu, jag behöver prata av mig! Saknar dig.


Min favorit! Dagens kärlek och dagens glädje!


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag saknar dig så himla mycket jenny <3 =/

2009-06-26 @ 10:17:37
Postat av: anna

Jenny!



Jag är oi alla fall hemma nu i 2 veckor, ring miig! <3

2009-06-26 @ 23:11:57
Postat av: Anonym

Saknar dig Jenny)) Va söta de blev! (kattungarna) jag måste se de när jag kommer)))

2009-06-27 @ 22:30:48
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: hanna

jag har inte fått sett dom =) :P

2009-06-28 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0