Min vän är nu 20 år! GRATTIS!

Jobbet igår gick toppen! Så nu sitter jag och väntar på att chefen ska ringa och berätta hur mitt schema ser ut! Jag hoppas verkligen att hon ringer, jag är i behov att få veta hur jag jobbar!

Dagen har varit bra, gick upp vid tio och åt en mysig frukost med mamma och lillebror! Sen satt jag mig i solen, men det var piss kallt för det blåste så mamma och jag åkte och handlade istället, det blev en gul-blommig klänning ur söt till midsommar och så blev det ett par skor från rean, 179! :)

Nu har jag nyss ätit en god middag och ska väl börja packa, ska ut till landet imorgon ska åka ifrån älsklingen vid ett så jag borde ta 12 bussen från slussen plus att jag även tänkte kolla i affärer imorgon, jag har blivit riktigt beroende, jag känner hur pengarna försvinner men behovet att köpa nya kläder finns där hela tiden, känns som det är en miljard grejer som jag vill ha! Så jag tänkte ta mig en sväng imorgon och hoppas jag kan packa bra så jag inte går runt med jordens största väska! :) Förresten så ska jag nog börja med att rensa lite i garderoben, känner att jag behöver göra lite nytta :) Oops, kanske borde jag tvätta också! PANIK!

Grattis till min sötnos Alina på 20 årsdagen, ännu en gång! Hoppas din dag blir/blev toppen! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! tack och en gång tack))))

2009-06-18 @ 23:13:50
URL: http://alinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0