Kan inte sova...

Jag kan inte sova, de går verkligen inte! Känns som jag har en miljon grejer att fixa och framför allt att tä nka på! Världens klump i magen, tänk om det regnar på fredag? Tänk om hela dagen blir konstig och förstörd? OSV! Jag får väl hoppas på att vädergudarna någon gång är med mig!  Jag har försökt ringa till min pojkvän för att ha något att göra, jag är klar vaken men han sover och svarar inte.

Tänkt passa på att visa två linnen som jag sprang på förra veckan och införskaffade mig såhär till sommaren!

              

Gina trico 129kr                                                         Från HM 98k
                                                       fashion against aids liggar bakom detta ;)


Elle informerade även om att  25% av försäljningspriset kommer att skänkas till projekt som ökar medvetenheten om HIV/AIDS. Det stödjer vi, även Elle bidrog idag genom att köpa en tröja! Vad gör man inte för världen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0