imorgon gäller de!

Imorgon händer de, dagen jag har väntat på i 12 år! Det är nära nu, underbart! :)
Men jag är trött läskigt trött, vet inte hur jag ska orka gå upp halv sex imorgon och parta halva natten för att sen gå upp ganska tidigt på lördag och fira Puck hela natten! Det blir två tuffa dagar och nätter! Men vad gör man inte när sånt är händer. Studenten liksom! Fy fan, jag klarade de!
Nu ska jag laga middag, sen är det massa att göra, duka inför imorgon, städa, raka benen och herregud en hel del att göra.

Morgondagen börjar med ett glas champagne 7.15 men det är bara början!
Det här kommer bli underbart, lägger ut bilder på kläderna sen! ;)

Men jag klarade det fan!

Kommentarer
Postat av: Elle

Jag längtar! vi ska ha så kul! :D

2009-06-04 @ 22:41:26
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0