första dagen på nya jobbet!

Jag är trött, trött som ett svin!
Gick upp åtta idag så jag borde inte vara trött! Min första dag på jobbet gick bra, utmärkt! :)
Jobbade 10.00-18.30, jag jobbar imorgon också sen typ inge mer den här veckan, imorgon ska jag försöka prata lön och jag vill även veta hur jag ska jobba så jag kan jobba lite extra på Möja om tillfället ges, jag känner att jag måste tjäna bra med pengar den här sommaren så jag har lite i höst också! Börjar oroa mig faktiskt, tror jag ska börja söka jobb till hösten redan nu faktiskt! Haha, alltid bra att ligga ett steg förre :) Men dom sa att det var roligt och bra med någon som kunde så mycket, att dom inte va tvugna att förklara hela tiden!

Nu har jag inget mer som jag vill få ut ur mig förutom att jag behöver pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0