dagen efter studenten, jag lever!

Studenten igår va underbart tror dock inte att jag har fattat det!
Kvällen var lyckad men jag firade tyvärr inte med mina flickor, men det kommer flera kvällar att fira, jag kan stå för en middag sen när jag har flyttat ;) Det kan jag lova!

Tack alla som gjorde dagen till vad den blev, champagne frukosten, utspringet, flaket, mottagningen och kvällen!
Men jag har inte fattat det!

På kvällen åkte erik å jag till Ida, jätte mysig lägenhet, verkligen! :D Vid elva drog vi oss in mot stan, mina vänner sjöng för mig på bussen, på tåget och folk sjöng med. På söder skrek vi, vilket min röst och min hals känner av idag. Vi drog oss mot after och erik och jag kom hem runt 03.15 trötta som svin, gick upp 05.15 på fredag morgon vilket betyder vaket tillstånd i 22 timmar inatt sov jag bara 5 timmar, vaknade halv 9 och var pigg! Dagen har varit seg och jag är så slut i kroppen, har sovit några timmar och ska snart börja fixa min inför Pucks kväll! GRATTIS MIN VÄN! Vi klarade de, på olika skolor, men fan tillsammans! ;) Jag tror jag har på mig den blåa klänningen som jag hade på balen!




" Du är en otrolig tjej på alla sätt och vis och nu du kommer spendera yrkeslivet vid en spis. Med dig vid sin sida kommer alltid mycket att hända, trots att du i köket dig bränna. Jag är säker på att du kommer klara det med bravur trots att det då och då säkerligen kommer komma en skur. Jag kommer finnas här för dig nu när du ska ta det stora klivet ut i arbetslivet."

Tack Elle för den bästa, den är underbar och tack för att du är min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0