22.38

Jag glömde att skriva att jag åt min första mjukglas i år, mums! Med nöttströssel på! Lyckan va gjord! :)

Jag borde egentligen sova men jag är inte alls trött somnade när jag kom hem från stan och sov i över två timmar. Fick nyss höra rycktet att champagne frukosten är klockan sju på fredag vilket innebär att jag måste ta 06.58 tåget och 06.45 bussen så jag måste gå hemmifrån 06.30 ungefär haha, de blir att gå upp ja, innan 05.30 alltså. Jag känner verkligen hur jag kommer orka den kvällen! Men nu ser vi det från den ljusa sidan, allt ordnar sig! :)

Nu ska jag lägga mig i sägen och läsa efter en varm lång dusch och jag hoppas på en lång natt med bra sömn ska upp vid halv nio imorgon vilket ger lite sovmorgon! :)

Imorgon ska jag förresten fixa mina naglar, jippi där försvinner 420 kr! Det kostar att ligga på topp! :)

Kommentarer
Postat av: Elle

haha så du somnade oxå :D jag slocknade direkt typ.. men det va riktigt mys att ses! <3

2009-06-02 @ 23:51:23
URL: http://elle91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0