torsdag

Som vanligt dålig uppdatering, jag vet! Har ju varit ledig vilket var grymt skönt!
Måndagen tillbringades med att sova ut länge länge sen var det ikea som gällde med mammsen, mamma shoppade ordentligt, jag gjorde det inte. Sen åkte jag hem till min älsk åt en god middag och sov! Tisdagen gick jag upp super tidigt för att vara mig och sommar åkte ut till landet, umgick med farmor och kusiner på dagen sen blev jag bjuden på middag hos min vän Anna, som även bjöd på cider! Sen blev det en promenad till Sommarstället där Elle jobbar, det blev cider för min del, öl för Annas del, varsin skål med glass och jordbgubbar och sen en pommes att dela på! En underbar kväll hade jag som slutade i lagom tid! Onsdagen njöt jag av solen och hemresan som lede till älsk!
Idag (torsdag) har jag lämnat cv och träffat min vän Puck mycket trevlig dag, promenad och mysig fick och oändliga samtal, det blev även lite shopping, köpte faktiskt en ny bikini! På rea, 49 kr per del! Har dock inte bestämt mig om jag gillade den eller om jag tyckte den var riktigt gräslig men något drog mig till den! Förresten, mina två klänningar har kommit från nelly idag! Lyckan var gjord, dock såg dom inte ut som jag trodde att dom skulle göra, men jag tror jag gillar dom också! :)


Bikini från HM 49 per del självklart på rea



Klänning från Rut m.fl 299kr 149 på rea



Klänning från Vila 299 kr 149 på rea

Nu ska jag krypa ner i sängen med en bra bok! Tror det blir någon av Liza Marklunds, jag har ju lyxen med att min kära mor som är bortrest har bäddat rent i min säng, så nu är jag ny duschad och ska krypa ner och mys ordentligt med en
bra bok som sagt :)
mys mys mys!
Tack för mig god natt!


Hur många människor, vars känslor är av de sköraste trådar, har vi inte passerat? Och inte haft en aning om att denna människa skulle kunna göra vad som helst för en enda sak.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0