rubrik.

Onsdag, idag har jag varit ledig! Otroligt skönt, tog en fika med tjejerna! Så skönt att träffa min sötnos efter sex veckor, har saknar dig sjukt mycket! Hur som helst så hade jag väldigt trevligt :)

Kvällen tillbringades i nya huset och många planer funderades på! Jag känner att jag har lite panik, jobbar torsdag och fredag ledig lördag sen jobbar jag igen söndag- tisdag ledig onsdag sen är det jobb torsdag-måndag och där emellan ska jag ha hunnit packa ihop mitt rum, flyttat och helst kommit i ordning. haha, vilket skämt! Ja, panik var det ja! Fast just nu känner jag att jag skulle behöva en ny garderob, helst en dubbel, så jag även får tillgång till att kunna hänga upp klänningar men även kan ha kläder på hyllor som jag har nu, men det där med att kunna hänga upp min samling av klänningar som bara blir större och större är ingen dum ide! Jag har faktiskt kollat på lite olika alternativ!


Den första vita, den gillar jag super fin! Men minus att det inte är några lådor på den! Från Ikea kostar 1395 kr

Den trä färgade gillar jag mycket, tycker den är enkel och jag gillar färgen! Minuset är även där att det inte finns några lådor, även den är från ikea och kostar 699 kr, mycket bra pris!

Den andra vita, är nog den enklaste och vanligast, vet inte riktigt om jag tycker om det så mycket, men den har lådor och är precis en sån jag är ute efter som man får plats med mycket i! Den är från jysk bäddlager och kostar 999.

Den sista vita är också från ikea, det är min dröm garderob, så otroligt snygg! Ett extra plus är att den har ordentliga lådor och plats med mycket förvaring dock kostar den 3195! Inte riktigt vad min ekonomi har någon lust att lägga ner just nu!


Förresten, min underbara mamma tycker jag ska köpa ett skoskåp! Undra varför?!
Dax att krypa ner i sängen nu, god natt!

Kommentarer
Postat av: Becca

Haha, ja. Men jag förstår verkligen inte HUR jag vågade ;D Allt är bra med mig, är allt bra med dig? Jag saknar dig med. Vi borde träffas någon gång :)

2009-07-23 @ 08:59:08
URL: http://miimo.blogg.se/
Postat av: Diana

Jag tycker att jag borde göra det, jag vet inte om David håller med. Jag har för mycket skor!

2009-08-10 @ 13:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0