söndag, nu igen. som vanligt.

Nu är det redan söndag, helgen försvinner så fort!
I fredags kväll kom jag hem vid halv tolv då var det mys i soffan med älsk och glass! I lördags gick jag upp förre älsk och lagade frukost till honom! Haha, det trodde han inte om mig inte! Vid tre bar det av till jobbet, lyckligtvis så var vi snabba på att städa så vi hann med 21.40 bussen så jag var hemma strax innan halv elva, riktigt skönt! Efter en lång dusch sov hela natten och imorse gick älsk och jag upp tillsammans och lagade pannkakor till frukost. Se vid ett var det bara åka till jobbet igen. Även fast jag har jobbat mycket så har jag haft en underbart mysig helg med världens bästa pojkvän! :)
Förresten, fick mya schemat idag, som dock bara gäller i två veckor från och med imorgon men jag ska jobba mycket! Helt klart men det är bra! Jag älskar att jobba och jag älskar ännu mer att få pengar, hoppas på lön på fredag, pengarna på kontot börjar försvinna känner jag!

v.30
Måndag: Jobba 10-16
Tisdag: Jobba 10-16
Ondag: Ledig
Torsdag: 16-22.30
Fredag: 10-16 planen var landet efter jobbet
Lördag: Ledig, planen var landet
Söndag: Jobba 16-22.30 ska försöka få ledigt!

v.31
Måndag: Jobba 16-22.30
Tisdag: Jobba 16-22.30
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobba 10-16
Fredag: Jobba 10-16
Lördag: Jobba 14-22.30
Söndag: Jobba 14-22.30

v. 32
Måndag: Jobba 14-22.30

Yeah, de blir nog ganska många timmar i juli! Långt ifrån så mycket som jag har jobbat dom två senaste men iallafall en hel del! Nu ska jag sova, det måste jag verkligen göra så jag orkar jobba imorgon!

Natti, natti! Sov gott och ta väl hand om allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0