måndag, jobb och gamal vänskap

Fredagen gick åt till att jobba, timmarna sprang iväg! Efter det blev det lite shopping, jag inhandlade en kjol, på rea priset på rea. Hum, undra om det heter så, iallafall, den kostade 49 kr!
Lördagen var jag ledig, hur skönt som helst, umgicks med min älskling och hade det allmänt bra och trevligt hela dagen. Söndag eftermiddag och kväll gick åt till att jobba! Men som vanligt så gick tiden snabbt!
Även idag har jag jobbat, 16-21.30! Skönt att komma hem i tid! :) Imorgon ska min älskade lillebror faktiskt åka till Gotland i två veckor, så grymt kul han kommer få det, men jag kommer sakna honom! Skönt för honom att slippa allt med flytten och det där! Imorgon är det jobb som gäller och nu är det verkligen sova som gäller för mig!

Kollade nyss in en mycket gamals väns blogg! R, jag saknar dig jätte mycket, det har jag gjort i tre års tid! Det som vi gick igenom tillsammans kan inte många komma med och säga att dom klarade! Du sov hos mig minst en gång i veckan, vi visste allt och lite till om varandra. Vi var bästa kompisar, utan tvekan! Jag var alltid med dig, och inte att tala om när du hade det väldigt jobbigt, men jag är glad att du träffar din mamma nu igen, (så som jag har förstått de) Men hur som helst en vän som du, de finns ingen som kan mätta sig med dig. Dagen vi tog studenten och du fick pris för bästa resultat i hotellklassen, då kundet jag inte vara tyst, då var jag så glad för din skull och så stolt så  då berättade jag för dom som satt vid mitt bord, hon och jag var bästa kompisar förrut! Tänk på allt det som vi gick igenom och alla minnen! Bara det när jag hade piercat mig i näsan och du gjorde det dagen efter och kom hem till mig och överraskade mig eller när vi piercade naveln även det också med en dag mellan!  Som sagt som jag har saknat dig! Vi är helt olika personer nu, kanske bättre? Vi kanske har vuxit och kanske är redo att börja ses och umgås. Jag tror vi båda behöver det, för vad gick egentligen fel? Varför gick vi i samma skolan i tre år utan att ens hälsa på varandra? Du skrev att jag var din trygghet då, jag kände precis samma! Vi hörde ihop! Än är det inte för sent alla relationer sätts på prov, även en vänskap, kanske var det här vårat test? Det kanske är dax att börja ses nu igen. Jag vill, det vill jag verkligen!




Jenny. Det finns inga ord. På så kort tid så kom vi varandra så nära. Du var den man kunde lita på, vad som än hände. Du var världens bästa vän. Jag kan inte minnas hur många gånger jag har gråtit på din axel. På den tiden så var du trygghet för mig. Vi har så många minnen ihop, som jag alltid kommer att minnas.

Tack, dom orden värmer.
Jag saknar dig Rebecca!

Kommentarer
Postat av: Becca

Gud vad fint skrivet. Jag får tårar i ögonen när jag läser dina ord. Jag förstår inte vad som gick snett, varför vi slutade umgås när ingen av oss ville att det skulle bli så. Jag saknar dig med och är riktigt glad att du hörde av dig.



Jag vill jättegärna träffas, så säg till när du kan bara :) Har du kvar mitt nummer eller ska jag ge dig det? Haha, fast jag tror att jag mailar det om du inte har kvar det, så att inte vem som helst kan hitta det ;D

2009-07-28 @ 16:45:19
URL: http://miimo.blogg.se/
Postat av: Becca

Okej :) Jag har inte kvar ditt. Jag slängde mobilen i marken förut så att den gick sönder, och alla kontakter var sparade i mobilen, haha. Jag kunde ditt nummer förut också, men det minnet har bleknat lite :)

2009-07-29 @ 08:06:47
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0