onsdag

Dålig uppdatering, ja jag vet! Har fått några klagande sms om det! Men onsdag-söndag gick åt till att jobba, jag var helt slut varje dag efter jobbet men det är sånt man får ta! ;) Söndag efter jobbet åkte jag hem till älsklingen, vi kollade på en rolig film och somnade tidigt, måndagen jobbade han och jag satt ute och stekte i solen hela dagen, när han kom hem lagade han middag till mig, sötnos! :) På tisdagen gick jag upp tidigt och begav mig in till stan för att träffa min vän Anna vi åkte till Danderyd och därefter med buss till waxholm! Mycket mysigt, vi var vid minneslunden, kollade i affärer åt lunch på kajen och drack iskalla cider, det gick ingen nöd på oss inte! Sen bestämde vi oss för att ta båten i till stan, väl på båten ångrade vi oss och gick istället av vid nacka strand och tog oss till nacka forum, där lite små roliga grejer inhandlades och ännu en cider avnjöts! Vid halv sex var jag hemma hos min sötnos igen efter en underbar dag! Väl hemma så hade han maten klar och sen somnade jag i soffan, där resten av kvällen tillbringades!

Imorgon ska jag jobba, börjar fyra så jag hinner vara ute i solen ett tag, såg även till att jag va ledig på fredag så jag kan åka ut till landet över helgen, det uppskattar pojken, det ska även bli skönt att vara ledig på helgen som "vanliga!" människor är för sen jobbar jag två hela helger i rad!

Nu är det ut i solen som gäller! :)


<3

Kommentarer
Postat av: Elle

jag längtar tills vi ses!

2009-07-02 @ 23:41:18
URL: http://elle91.blogg.se/
Postat av: Anna

Alla kan inte på samma sätt som vi... ;)

2009-07-03 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0