oj, tisdag är det idag, inte igår.

Jobbet gick bra även idag! Men nu efter fem dagars slit är jag trött, det svider i ögonen och jag ligger ner bäddad i sängen! Jag har blåsor i munnen, vilket är väldigt konstigt, dom gör för jävla ont och jag vet inte vart dom kommer ifrån. Jag har även ett bränsår på handen som även det gör för jävligt ont så fort man kommer åt det, specielt när jag duschade och det kom varm vatten på de, ajaj! Att jag alltid lyckas, nu har jag ett brän ärr från sommaren 2007, det är försig bara ett litet, sen har jag ett rejält från 2008 och nu kommer även det här bli ett ärr ja, från sommaren 2009! På bussen påväg till jobbet satt jag och funderade på hur mina senaste somrar varit, 06 va en bra sommar, det var Anna och jag hela tiden, en hel del jobb för min del, mitt första sommarjobb! Möja grill. Men sommaren var bra, har många minnen från den sommaren, ja det var helt klart A och min sommar. 2007 jobbade jag som ett svin, verkligen! Där va det inga fem-sex timmars pass snarare elva-tolv timmars pass, minst! Fem dagar i veckan, men jag jobbade med älsk, tiden gick fort och även den sommaren hade jag trots allt riktigt roligt. Att verkligen få känns på hur det är att jobba under den pressen med det ansvaret på sig, under dom förutsättningarna. Men jag klarade det. 2008 var tänk att bli en sommar med mindre jobb men icke, de slutade mellan minst åtta-nio timmar fem dagar i veckn, minst! Om jag ska vara ärlig kommer jag inte ihåg så mycket från förra sommaren, känns inte som något hände... Och nu är jag här, jag har lämnat jobbet där jag hörde hemma och kunde varje hörn utan och innan och tog risken att jobba i stan. Tro det eller ej, men jag trivs! Har inte umgåts så här mycket med vänner från stan sen ja,sommaren 2005! Dock har det blivit mycket jobb i stan spec på helger och vänner från ön har glidit bort, men är dom riktiga vänner så får jag hoppas på det bästa att man hittar tillbaka igen och att dom inte glömt bort mig, jag har inte glömt er iallafall!

Nu är det dax för mig att sova, ska träffa mina älsklingar imorgon, då gäller det att vara pigg!


När det är som svårast, det är då vi behöver bita ihop som mest.

som jag saknar oss och
våran bästa tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0