lördag den 11 juli

Jag är trött, sjukt trött trots att jag har sovit när jag kom hem från jobbet, ja jobbet ja! Jobbet gick bra idag! Det var bara att gå upp med tuppen imorse när resten av familjen låg och sov! Jobbade 10-16 idag, skön tid att jobba! Jobbar samma tid imorgon, sen är jag ledig måndag-torsdag! Ska försöka träffa några kära vänner hoppas på bra väder så det blir mycket sol! Färgen som jag fick är sakta men säkert påväg bort! Så det måste åtgärdas, P kommer hem på måndag hoppas på att träffa henne i veckan sen är det jobb fredag-tisdag! Imorgon åker jag till älsk efter jobbet, ska även försöka söka lite jobb i närheten av honom till hösten!

Kvällen blir mys framför Tvn och filmen onskan, vet faktiskt inte om jag har sett den!

Grattis E på namnsdagen!

Inom vissa saker kan man inte säga förlåt, för man vet inte vem som svek först, eller vem som gjort fel. Allt förändras och vi kan inte göra så mycket åt det. Ibland är det bra och ibland känns det som hela ens värld kommer rasa samman.


Le, allt i livet ändras. Hela tiden, varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0