idag är en ny dag.

Har jobbat idag 14.00-22.30! Kom hem för ungefär 40 minuter sen och har precis kommit ut ur en varm och lång dusch! Ligger redan i sängen och lyssnar på regnet som slår mot fönstret, riktigt mysigt, tråkigt att ligga här ensam bara!
Nej, nu måste jag verkligen sova, klockan ringer innan åtta imorgon! Då bär det va till jobbet! Imorgon får jag även lön, jippi! Dock får jag inte alls så mycket som jag trodde, får bara betalt för den första schema tiden som jag jobbade, vilket var 17 timmar, så jag får väl 1500 ungefär, hoppas verkligen dom sitter på mitt konto imorgon, borde dom inte göra det redan nu? Klockan är ju över 00! :O

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Så farligt var det inte :) Det är nu efteråt som är värst, när man knappt kan äta någonting. Men om man jämför tungan och naveln så var naveln värre när man gjorde själva hålet. Så jag tycker att du borde göra det :)



Förresten, vad glad jag blev när jag såg att det var du som hade skrivit till mig :)

2009-07-24 @ 08:07:31
URL: http://miimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0