helg, vecka snart helg igen!

Jag är dålig på att uppdatera, jag vet! Jag har ingen lust, ingen ork allt har runnit ur mig men nu är det väl dax!
Helgen spenderades ute på landet, väldigt trevligt hade jag med nära vänner, dock saknade jag en nära!
I måndags jobbade jag tisdag och onsdag var jag ledig, i onsdags åt Hanna och jag en trevlig middag hos Diana, riktigt god mat och trevligt sällskap! Saknade pratkvarnen, men vad tusan vi kunde också prata! Det gör vi snart om, men då blir vi fyra ;)
 
Dagens syslor idag blev att jobba, inte det roligaste men det var lungt och skönt idag!

Förresten, nu är vårat hus nästan sålt, dom skriver kontrakt på Måndag så vi flyttar troligen 1 Augusti, det kan bli spännande!

Nu är det film och naturgodis som gäller med mammi, imorgon börjar "dieten" och motion på topp! Sallad och långa promenader!


Jag tänker inte försöka något mer nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe=))

2009-07-10 @ 10:27:34
URL: http://alinap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0