fattig, partysugen, stor shopping längtan!

Jag var så glad för att jag fick mycket lön plus ett studiebidrag som bara rullade in på kontot i tisdags fast jag inte ens kan säga att jag har varit i skolan något förra månaden men som min kära vän sa så jag borde ju få något eftersom jag har tagit studenten, men glädjen blev inte så långvarig, hade räkningar den här månaden för 900 helt sjukt! 160 för klassfotot från studenten, 685 för min bil försäkring, plus att jag fick en jävla räckning från riksäpplet på en kockmössa på 70 kr! Jag vet att jag bara har fått en mössa, jävla skit system inte heller fick man tillbaka depositionen för skåp, dutt och passerkort fast det var rätt många som blev neckade till att få tillbaka de! Inte mycket att göra något åt bara betala och vara glad, får leva med en begränsad summa den här månaden! Jag klarar mig, jag är partysugen och shoppingsugen! Det blir en dyr månad känner jag!

Snart kommer min nära vän A hem, som jag längtar!!



Som sagt, sugen var det rätta orden!
Snart är jag fan 20 också, jippi!

Kommentarer
Postat av: Elle

jag är oxå partysugen!! :D

saknar dig! <3

2009-07-02 @ 23:39:53
URL: http://elle91.blogg.se/
Postat av: amanda

kikar bara in lite (A)

allt bra med diig? :))

2009-07-02 @ 23:56:52
URL: http://justmeasusually.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0