vill sova

Nu har jag äntligen lämnat alla konversationer på msn och har tagit bort mitt smink och borstat tänderna och ser fram emot att lägga mig i sängen och gosa ner mig. Jag kommer upp till mitt rum, för de första är det alldeles för varmt för att ens kunna tänka på att somna där inne och för det andra så ligger det en katt och sover mitt på sängen, jaha tänkte jag det är väl bara ta bort henne, men icke! Hon är bortskämd och blir lätt sur, det känns faktiskt som att hon är lite som mig! Om jag lyfter upp henne och lägger henne nere vid fötterna blir hon garanterat arg och kommer vara sur på mig dom två närmaste veckorna, det är kanske inte värt det eftersom även jag kan behöva hennes kärlek och någon att gosa med. Äsch, vad fan du får bära eller brista, vi snackar ju om en KATT!


God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0