många tankar

Nu har jag precis ätit middag, det blev köttbullar och spagetti! MUMS, riktig mat som man ofta åt när man va liten, många minnen kommer fram! :)

Jag verkligen undrar vad jag ska göra ikväll har så sjukt tråkigt fick ett erbjudande utav Anna som undrade om jag skulle hänga med gamla gänget ut på en krogrunda ikväll! Det lätt mer än lockande men tyvärr känner jag mig alldeles för trött gick upp tidigt idag och somnade sent igår och även imorrn ringer klockan alldeles för tidigt! En annan gång helt enkelt! Sen fick jag även ett erbjudande att komma över till Monzy, men jag tackade nej även till det! Jag tror att det är så att jag har lite mycket att tänka på, lite väl mycket att reda ut just nu!

Tro inte att allt är perfekt bara för att det ser ut så på utsidan, tro mig kolla innanför innan du öppnar munnen.


Under mina snart 19 år så har jag lärt mig att man aldrig kan sluta förvånas, de är det rolig i de hela, människor ändras aldrig, aldrig! Hur mycket man än vill!! det sårar man kan kanske vara en tröst?



När alla vännerna gått hem
Då börjar man tveka att ta nya tag
Ensam i världen, här är jag!
Är jag stark eller svag?
Det spelar ingen roll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0