jag måste planera!

Jag har kommit fram till att jag har sjukt mycket att göra fram till sportlovet! jag borde passa på att sova när jag faktiskt kan sova!

vecka 5
Måndag:
Samhällskunskapsprov
                 Jobba 16.15-20.00
Tisdag:   Träffa Pucks
                 Sov besök av pojken
Onsdag: Träffa pappa
Torsdag: Kvällsöppet
                 Köks test/prov
                 Utgång!!
Fredag:   Endast skolan!
Lördag:  Jobba 11.00-15.30
Söndag: Jobba 9.15-15.30
                 Träffa min efterlängtade Elle efter jobbet!

vecka 6
Måndag:
Jobba 16.15-22.00
Tisdag:   Jobba 15.00-22.00
Onsdag: Jobba 15.30-22.00
Torsdag: Endast skolan!
Fredag:   Jobba 15.30-21.30
Lördag:  Jobba 11.00-15.30
Söndag: jag ska fan inte jobba, även fast dom har frågat!!!

vecka 7
Måndag:
Jobba 16.15-22.00
Tisdag:   Endast skolan!
Onsdag:  Tandläkaren
Torsdag: Endast skolan!
Fredag:   Endast skolan
Lördag:  Jobba 11.00-15.30
Söndag: SOVA SOVA SOVA SOVA!!!

vecka 8
Måndag:
 Jobba 16.15-22.00
Tisdag:    Endast skolan!
                  Bästis fyller 18!!!!!!!
Onsdag:  Endast skolan!
Torsdag: Endast skolan!
Fredag:    Funäsdalen med älsklingens familj?
Lördag:    Funäsdalen?
Söndag:   Funäsdalen?

vecka 9 SPORTLOV!
Måndag:
  Funäsdale?
Tisdag:    Sälen men min familj!
Onsdag:  Sälen!
Torsdag: Sälen!
                  Anna fyller 18!!!!!!
Fredag:    Åka tåg hem!
Lördag:    Anna har sin 18-års fest
                  Utgång!
Söndag:   SOVA SOVA SOVA!!!!

Sen är de det gamla vanliga, bli inte förvånade om jag snart tuppar av eller något sånt! det är fan inte konstigt att jag är lika trött som en 45 åring! När ska jag hinna träffa mina kompisar och leva mitt liv? Kanske får jag skylla mig själv, jag har ju faktiskt tagit åt mig allt alldeles själv, förrutom plugget då, men vad fan jag är ju bara 18! Det är väl för tidigt för att bli utbränd och få magsår! Äsch, vad fan jag får väl testa å se om jag funkar alla veckor! FÖR SNART TAR JAG STUDENTEN!!!

Det är nog bäst att sova innan min halsbränna kommer tillbaka får hoppas på att den inte väcker mig inatt som så många gånger förrut! God natt!!

Kommentarer
Postat av: Anna

blir det inte jobbigare när du har allt sådär planerat? det tycker jag, då måste man verkligen följa det.. men hoppas du kan få in lite tid så jag får träffa dig :)

2009-01-27 @ 21:50:16
Postat av: Anna

Hurrudu.. Nu får du se till att ta hand om dig själv! Jag vill ha kvar Jenny, precis så bra som hon är!

2009-01-27 @ 22:09:55
URL: http://annawallmark.blogg.se/
Postat av: jenny

jag måste göra så, annars blir jag knäpp och glömmer hälften!

2009-01-28 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0