trött, seg och fortfarande sjuk!

Usch, fy blä! det suger verkligen att vara sjuk! igår mådde jag uselt! Jag låg i sängen hela dagen och var helt slut efter att kollat på 4 avsnitt av one tree hill! Jag somnade vid tre tror jag! och låg kvar i sängen resten av eftermiddagen och kvällen också för den delen, jag hade massa feber, idag känner jag mig bättre än vad jag gjorde igår men långt ifrån bra!! jag har fortfarande feber, men de börjar gå neråt så det går åt rätt håll, dock så är jag helt genomförkyld så jag lär ju bli hemma imorrn eller rättare sagt tills febern är borta vilket jag hoppas blir snart!! Idag tog jag en lång varm dusch, det var nog det bästa jag nånsin har gjort det var så skönt och jag kände mig som en helt ny människa efteråt.

Nu ska jag se till att bli friskt! Jag ska gå och göra mig en stor kopp med chai te! :)


M, du är den viktigaste personen i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Hanna

vem är viktigast? =P

2009-01-11 @ 17:15:00
Postat av: jenny

mamma så klart! :)

2009-01-11 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0