torsdag!

Grattis till David som klarade körkortet, vi är alla glada för din skull och ryktet gick fort fram till alla när smset kom att du hade klarat det! :)
Jag vill även ge ett stort grattis till sötnos Nathalie som fyller 18! Nu är det krogen som gäller tjejen! :D

Dagen har varit okej, jag har som vanligt pratat mycket, vilket min hals och min röst inte riktigt tyckte om! Vilket garanterat hördes i slutet utav dagen! När jag kom hem så va jag helt slut, jag skulle nog inte ha gått tillbaka till skolan så fort utan skulle nog varit hemma nån dag extra! Det känns i hela kroppen att jag är helt slut, det ska bli skönt med helg!

Ska kanske ut imorrn med Nathalie och Sofie och resten, men jag får se hur pigg kroppen är det skulle vara trevligt, men som sagt! På lördag fyller lillebror 15! Så jag ska i vilket fall ta mig till stan imorrn och handla present till honom jag ska även titta efter papper till våran ala carte meny som ska vara fin och inte bara någon meny. Så med andra ord så måste jag även plugga i helgen!

Alina och jag har seriösa planer på att ta en sistaminuten och ja, bara lämna kalla, deppiga sverige. Vad sägs?


Förresten, månadens planer är att fixa en dejt till Alina, hon behöver lite action! :)


Det finns en gräns!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni har roligt utan mig..! =´( gråter

2009-01-15 @ 21:09:43
Postat av: jenny

Nej! jag saknar ju dig!!

2009-01-15 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0