torsdag!

Skolan gick bra idag, jag var otroligt trött imorse men sen blev det fart även i mig! Vi hade en bokning på 102 pers vilket gick strålande bra, allt bara rullade på! Vi är ett bra team och jag kommer så sakna er när vi går ut på praktik! Mitt hjärta kommer slitas i tusen delar och bara vilja komma tillbaka till alla underbara dagar med er! Men ni vet livet går vidare och nya minnen kommer bildas! Men en sak är säker, vi har satt spår! Vi har slagit rekord! Vi kommer bli ihågkomna! Flest folk på julbord, flest folk på kvällsöppet och vi var även med om att ha 0 gäster sen har vi ju bäst stämning och givetvist bäst närvaro, så vi behöver inte tro att lärare och ja gudarna vet vad kommer glömma bort oss!! ;)

Efter skolan så tog jag och Alina en sväng upp till centrum och provade byxor och kollade på tröjor men vi sparade pengarna och köpte inget alls!

Så nu ska jag försöka sätta ihop min meny, sen ska jag helt klart pricka av den i kalendern!

Man misslyckas inte förrän man har gett upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0