tisdag

Tisdag just nu skulle jag egentligen ha varit i metodköket och ståt och använt min fantasi och troligen gjort någon tårtbotten av något slag, men så är inte fallet! Istället sitter jag nu hemma i soffan med den vanliga filten runt om mig och väntar på att "våra bästa år" ska börja efter det blir det nog några avsnitt utav one tree hill säsong 1 därefter one tree hill 16.05 på femma 17.35 blir det Las Vegas sen är det väl typ dax att sova för jag ska trotsa allt och alla och gå till skolan imorrn, jag är friskt nästan iaf!! Jag behöver se folk, mer folk än alla som är här hemma och är sjuka, jag behöver se normalt folk, folk som gör mig glad! Ja, folk som är äkta!!!

Är man lycklig så mår man bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0