Sov så gott :)

Nu har jag gjort en väldigt grov planering utav mitt liv nu en tid framöver, planeringen gäller fram till höstlovet! Så nu känner jag att jag har allt under kontroll! Imorgon så måste jag skriva klart min meny, även på engelska och sen kanske även börja plugga på samhällskunskapen men på onsdag ska jag helt klart börja på den, på torsdag ska jag hem till moster och göra framsidan till menyn eftersom hon har väldigt många program på datorn så det blir nog strålande! I helgen ska jag nog hitta på något kul men även ta de mycket lungt jag jobbar sen, tre helger i rad så då blir det inte mycket gjort, på måndag har jag samhällskunskapsprov, sen ska jag jobba på måndag, sen lör den 31 sön 1 mån den 2 tis den 3 ons den 4 fre den 6 lör den 7 mån den 9 lörd den 14 och sen måndagen den 16 så jag ska alltså jobba 11 dagar, klara av ett kvällöppet med skolan, gå till tandläkaren, klara av att plugg plus sova sen måste jag även ha ett liv, det här blir tufft, så nu behöver jag lite sömn! Så med andra ord, nu är det nog med mitt tjat om att jag har mycket att göra!

God natt, sov så gott! Tänk inte för mycket, det brukar bli jobbigt då!
Imorgon ska jag försöka hitta ett par jeans och sen ska jag även träffa pojken, måste försöka få in de i planeringen sen får jag inte glömma bort att plugga imorrn, i need to!!!

Anna, jag saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet att du känner många som heter Anna, eller i alla fall 2 stycken.. Ganska smart att bara skriva Anna då. Missaget kan bli att någon tror att du saknar den, men det gör du egentligen inte. Men jag tänker vara så fräck att tro att det var lite lite till mig i alla fall och säga att vännen, Jenny, Jag saknar i alla fall dig (oxå). Men tyvärr är inte verkligheten på vår sida, så man har inte så mycket tid till sitt "liv" som man kanske skulle vilja ha. Men som sagt, Jag saknar dig i vilket fall!

2009-01-19 @ 22:50:29
URL: http://annawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0