söndag!

Igår var jag verkligen helt slut! Jag somnade i soffan elva och en timme senare fick jag transport utav av pojken upp till sängen! Det är verkligen konstigt att man kan vara så trött hela tiden!

Idag vaknade jag vid elva, åt en mysig frukost och vid två skulle pojken åka hem och jag tog vovven med mig för att träffa Alina och ta en lång promenad vi var ute i ca 1 timme och 45 minuter, mycket duktigt utav oss måste jag säga! :)

Nu sitter jag i soffan och pratar med mamma, konstigt det där att hon märker saker på mig, tänk att det är så uppenbart! Det är nästan läskigt!
-Jenny, gräset är inte grönare på andra sidan!
och sen gick hon därifrån!
Tack för absolut ingenting! Verkligen!!!

Nu ska jag gå och ta en lång dusch sen ska jag vänta på middagen och även börja plugga vilket jag inte har börjar göra än!!

Lev för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0